De helpdesk voor snelle resultaten!

Een helpdesk die hulp biedt voor zowel particulieren als verenigingen en bedrijven.

 

Particulieren in de gemeente Moerdijk

Hulp voor particulieren met vragen over:

  1. Het gebruik van hun Laptop / PC / printer/ tablet /randapparatuur
  2. Het gebruik van programma's bijvoorbeeld Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Teams en zo meer.
  3. Het gebruik van hun smartphone
  4. Het gebruik van hun smartwatch
  5. Elektrische apparatuur in zijn algemeenheid
  6. Carrièreplanning en ontwikkeling: wat zou mijn volgende stap in mijn carrière of ontwikkeling kunnen zijn?
  7. Bouwen van een website.

Verenigingen

Gratis tips over:

  1. gebruik van Sportlink
  2. Gebruik van Twelve (ook automatische voorraadadministratie)
  3. Inzet van Microsoft Teams voor effectief en eventueel online vergaderen.
  4. AVG (privacy)
  5. Automatiseringsplannen.
  6. Werken in de Cloud.

 

 

Bedrijven

Gratis (eerste) tips en adviezen over :

  1. Verbeteren van de samenwerking in mijn bedrijf, binnen mijn Team?
  2. Sollicitatiegesprekken: wat moet ik doen en wat zeker níet? .
  3. Procesverbeteringen automatisering: waar begin ik (Essa methode)
  4. Ga ik met mijn gegevens naar de Cloud of juist niet? Wat is de Cloud eigenlijk?
  5. Opzetten van een toekomstvisie voor mijn bedrijf: hoe doe ik dat (SWOT etc)?
  6. Back up van vitale bedrijfsgegevens: heb ik dat goed geregeld?
  7. Hoe bouw ik een website?

Hoe werkt het?

  1. Stel uw vraag via de chatfunctie op dit scherm of via het contactformulier op deze site.
  2. U krijgt normaliter binnen 24 uur antwoord, maar ik ben vaak online dus het kan zomaar zijn dat we onmiddellijk kunnen chatten.
  3. We chatten of hebben in eerste instantie telefonisch contact waarbij ik adviezen kan geven. Bijvoorbeeld voor automatisering kan ik ook  op afstand meekijken met handelingen die u doet op uw computer en waar nodig zelf handelingen verrichten. Vanwege corona kom ik in principe niet bij u langs.