De helpdesk voor snelle resultaten!
Een helpdesk die hulp biedt voor zowel particulieren als verenigingen en bedrijven.
Particulieren in de gemeente Moerdijk
Hulp voor particulieren met vragen over:
- Het gebruik van hun Laptop / PC / printer/ tablet /randapparatuur
- Het gebruik van programma's bijvoorbeeld Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Teams en zo meer.
- Het gebruik van hun smartphone
- Het gebruik van hun smartwatch
- Elektrische apparatuur in zijn algemeenheid
- Carrièreplanning en ontwikkeling: wat zou mijn volgende stap in mijn carrière of ontwikkeling kunnen zijn?
- Bouwen van een website.
Verenigingen
Gratis tips over:
-
gebruik van Sportlink
-
Gebruik van Twelve (ook automatische voorraadadministratie)
-
Inzet van Microsoft Teams voor effectief en eventueel online vergaderen.
-
AVG (privacy)
-
Automatiseringsplannen.
-
Werken in de Cloud.
Bedrijven
Gratis (eerste) tips en adviezen over :
-
Verbeteren van de samenwerking in mijn bedrijf, binnen mijn Team?
-
Sollicitatiegesprekken: wat moet ik doen en wat zeker níet? .
-
Procesverbeteringen automatisering: waar begin ik (Essa methode)
-
Ga ik met mijn gegevens naar de Cloud of juist niet? Wat is de Cloud eigenlijk?
-
Opzetten van een toekomstvisie voor mijn bedrijf: hoe doe ik dat (SWOT etc)?
-
Back up van vitale bedrijfsgegevens: heb ik dat goed geregeld?
-
Hoe bouw ik een website?
Hoe werkt het?
-
Stel uw vraag via de chatfunctie op dit scherm of via het contactformulier op deze site.
-
U krijgt normaliter binnen 24 uur antwoord, maar ik ben vaak online dus het kan zomaar zijn dat we onmiddellijk kunnen chatten.
-
We chatten of hebben in eerste instantie telefonisch contact waarbij ik adviezen kan geven. Bijvoorbeeld voor automatisering kan ik ook op afstand
meekijken met handelingen die u doet op uw computer en waar nodig zelf handelingen verrichten. Vanwege corona kom ik in principe niet bij u langs.