De helpdesk voor snelle resultaten!
Een helpdesk die gratis hulp biedt voor particulieren in Zevenbergen en met name voor:
- gepensioneerde mensen,
- jonge mensen die aan het begin van hun carrière staan.
- minder bedeelden.
- verenigingen of stichtingen die advies kunnen gebruiken op het gebied van besturen en automatisering.
Bij welk soort hulpvragen helpt de helpdesk ?
Automatisering
- Problemen bij of vragen over het gebruik van Laptop / PC / printer/ tablet /thuisnetwerk
- Het gebruik van programma's zoals Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Teams en zo meer.
- Problemen bij het gebruik van smartphone, smartwatch
- Inrichting van automatisering bij een vereniging.
Persoonlijke ontwikkeling
- Hoe herken ik mijn talenten (bestaande uit een test en een gesprek).
- Wat zou een logische volgende carrière stap zijn (bestaande uit een test en een gesprek).
- Hulp bij taal , wiskunde, natuurkunde, bedrijfskunde.
- Ik wil me verder ontwikkelen als leidinggevende; welke stappen moet ik nemen?
Kennis.
- Hulp bij digitale aanvragen bij de overheid, bijvoorbeeld gebruik van DIGID.
- Hulp bij belastingtechnische vragen of invullen belastingformulier.
- Hulp of wegwijzer bij juridische vragen.
- Hulp bij automatiseringsvraagstukken en bijvoorbeeld de toepassing hiervan voor de AVG.
Hoe werkt het?
-
Stel uw vraag via de chatfunctie op dit scherm of via het contactformulier op deze site.
-
U krijgt normaliter binnen 24 uur antwoord, maar ik ben vaak online dus het kan zomaar zijn dat we onmiddellijk kunnen chatten.
-
We chatten of hebben in eerste instantie telefonisch contact waarbij ik adviezen kan geven. Bijvoorbeeld voor automatisering kan ik ook op afstand
meekijken met handelingen die u doet op uw computer en waar nodig zelf handelingen verrichten.