De helpdesk voor snelle resultaten!

 

Een helpdesk die gratis  hulp biedt voor particulieren in Zevenbergen en met name voor:

  • gepensioneerde mensen,
  • jonge mensen die aan het begin van hun carrière staan.
  • minder bedeelden.
  • verenigingen of stichtingen die advies kunnen gebruiken op het gebied van besturen en automatisering.

 

Bij welk soort hulpvragen helpt de helpdesk ?

     

Automatisering

  1. Problemen  bij of vragen over het gebruik van  Laptop / PC / printer/ tablet /thuisnetwerk 
  2. Het gebruik van programma's zoals Word, Excel, PowerPoint, Microsoft Teams en zo meer.
  3. Problemen bij het gebruik van smartphone, smartwatch
  4. Inrichting van automatisering bij een vereniging.

Persoonlijke ontwikkeling

  1. Hoe herken ik mijn talenten (bestaande uit een test en een gesprek).
  2. Wat zou een logische volgende carrière stap zijn (bestaande uit een test en een gesprek).
  3. Hulp bij taal , wiskunde, natuurkunde, bedrijfskunde.
  4. Ik wil me verder ontwikkelen als leidinggevende; welke stappen moet ik nemen?

Kennis.

  1. Hulp bij digitale aanvragen bij de overheid, bijvoorbeeld gebruik van DIGID.
  2. Hulp bij belastingtechnische vragen of invullen belastingformulier.
  3. Hulp of wegwijzer bij juridische vragen.
  4. Hulp bij automatiseringsvraagstukken en bijvoorbeeld de toepassing hiervan voor de AVG.

Hoe werkt het?

  1.  Stel uw vraag via de chatfunctie op dit scherm of via het contactformulier op deze site.
  2. U krijgt normaliter binnen 24 uur antwoord, maar ik ben vaak online dus het kan zomaar zijn dat we onmiddellijk kunnen chatten.
  3. We chatten of hebben in eerste instantie telefonisch contact waarbij ik adviezen kan geven. Bijvoorbeeld voor automatisering kan ik ook  op afstand meekijken met handelingen die u doet op uw computer en waar nodig zelf handelingen verrichten.